Witaj,
W systemie pojawiła się nowa rezerwacja na: {{$event_name}} w dniu {{$event_date}}.
Szczegóły wydarzenia:
Termin: {{$event_date}}
Godzina: {{$event_hour}}
Numer rezerwacji {{$order_id}}
Tryb rezerwacji {{$event_reservation_type}}
Osoba rezerwująca:
Imię: {{$name}}
Nazwisko: {{$lastname}}
Adres e-mail: {{$email}}
Telefon: {{$phone}}
Płatności:
Koszt sesji: {{$event_price}} zł
Forma płatności: {{$payment_type}}
Witaj {{$name}}
Twoje konto zostało utworzone.
Nazwa użytkownika: {{$username}}
Hasło do logowania: {{$password}}
Twoja rezerwacja {{$event_name}} została odrzucona.
Dalsza realizacja rezerwacji nie będzie kontynuowana
Szczegóły Twojej rezerwacji:
ID rezerwacji: {{$order_id}}
Nazwa warsztatów: {{$event_name}}
Termin: {{$event_term}}
Twoja rezerwacja {{$event_name}} została potwierdzona.
Szczegóły Twojej rezerwacji:
ID rezerwacji: {{$order_id}}
Nazwa warsztatów: {{$event_name}}
Termin: {{$event_term}}
Forma płatności: Płatność online
Link do płatności: {{$reservation_pay_link}}
Prosimy o opłacenie rezerwacji do 24h.
W przypadku braku płatności rezerwacja zostanie automatycznie odrzucona
Rezerwacja {{$order_id}} została opłacona online.
Dane rezerwacji:
Nazwa sesji/wydarzenia: {{$event_name}}
Wpłacający
Imię: {{$name}}
Nazwisko: {{$lastname}}
Adres e-mail: {{$email}}
Telefon: {{$phone}}
UWAGA REZERWACJA BOOKING24
REZERWACJA WYMAGA POTWIERDZENIA!!!
Witaj,
W systemie pojawiła się nowa rezerwacja na warsztaty {{$event_name}} w dniach {{$event_term}}.
Szczegóły wydarzenia:
Termin: {{$event_term}}
Numer rezerwacji {{$order_id}}
Tryb rezerwacji {{$event_reservation_type}}
Osoba rezerwująca:
Imię: {{$name}}
Nazwisko: {{$lastname}}
Adres e-mail: {{$email}}
Telefon: {{$phone}}
Płatności:
Koszt warsztatów: {{$event_price}} zł
Forma płatności: {{$payment_type}}
Wysokość wpłaty: {{$payment_price}} zł ({{$payment_percent}}%)
W celu potwierdzenia rezerwacji kliknij w poniższy link:
{{$link_confirmation}}
Rezerwacja w trybie instant – nie wymaga potwierdzenia
Witaj,
W systemie pojawiła się nowa rezerwacja na warsztaty {{$event_name}} w dniach {{$event_term}}.
Szczegóły wydarzenia:
Termin: {{$event_term}}
Numer rezerwacji {{$order_id}}
Tryb rezerwacji {{$event_reservation_type}}
Osoba rezerwująca:
Imię: {{$name}}
Nazwisko: {{$lastname}}
Adres e-mail: {{$email}}
Telefon: {{$phone}}
Płatności:
Koszt warsztatów: {{$event_price}} zł
Forma płatności: {{$payment_type}}
Wysokość wpłaty: {{$payment_price}} zł ({{$payment_percent}}%)
Witaj na konto {{$pos_id}} wpłynęła kwota {{$amount}} za rezerwację numer {{$reservation_order_id}}
{APPNAME} – Payment of booking deposit late
Message
*** Please do not reply to this email. Use relevant links in the body of this mail ***
Dear {{$name}} {{$lastname}},
Payment for pre-booking {{$event_name}} is LATE !
Your potential customer has NOT made the payment for the booking of {OWNER_PROPERTY_NAME} ({OWNER_PROPERTY_ID_UNIQUE}) within the time limit of {BOOKING_PAYMENT_TIME_LIMIT} hours. The dates are re-open to booking again.
What Should I do now?
Do nothing and wait – First of all, {APPNAME} will contact your potential customer to find out about possible reasons for the delay in payment. If the client has not managed to make the payment within the time limit {APPNAME} support will encourage your potential customer to contact you again with request that you confirm the booking request once again. Once you receive another request from the same person you may:
Reject the booking request – it may be the case, that while you were waiting for the payment, you have received another bookig request either from {APPNAME} or from another service you cooperate with. Obviously, you are not obliged to accept the booking request again.
Accept the booking request again – if you have not received another booking request from another source, and still want to accept the booking request, you will be able to accept the booking request again and the Customer will have another {BOOKING_PAYMENT_TIME_LIMIT} hours to make the payment of the booking deposit.